بلغور جو دوسر است خوب برای مزمن کلیه بیماری رژیم غذایی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بلغور جو دوسر است خوب برای مزمن کلیه بیماری رژیم غذایی

رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری مزمن کلیه بازی می کند، تا زمانی که ساخت برنامه رژیم غذایی افراد نیاز به توجه بالا برای جلوگیری از این مواد غذایی که ممکن است آسیب بیشتر به کلیه ها می شود. سپس، بلغور جو دوسر خوب برای بیماران مبتلا به این بیماری است؟

بلغور جو دوسر یک نوع از غذاهای محبوب در میان مردم غرب است، آن را در بسیاری از تغذیه است. بعد اجازه دهید ما یک نگاه توابع آن است.

1. جو دو سر به طور موثر می تواند در بدن کاهش کلسترول، اغلب خوردن، می تواند کمک به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی مغز است که تهدید اصلی برای افراد مسن.

2. منظم جو دو سر مصرف بسیار خوب اثر خوبی در کاهش قند خون و از دست رفتن وزن برای بیماران مبتلا به دیابت.

3. بلغور جو دوسر اثر برای حل یبوست است که یک چیز دردناک برای بسیاری از مردم ساله و بیمار است.

4. همچنین می تواند به بهبود گردش خون، کاهش فشار کار می کنند.تغذیه شامل در آن مانند کلسیم، فسفر، آهن، روی و سایر مواد معدنی می تواند کمک به پیشگیری از پوکی استخوان و کم خونی و ترویج بهبود زخم. علاوه بر این، مکمل خوبی از کلسیم است.

5. بلغور جو دوسر سرشار از اسید لینولئیک است، آن را در درمان کبد چرب، دیابت، ادم، یبوست و غیره موثر است. همچنین دارای اثر درمانی کمکی برای افراد به منظور افزایش قدرت و طول عمر.

از بالا ما می توانید ببینید که بلغور جو دوسر چیزهای خوب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است، اما آن را نیز سرشار از پروتئین است، بنابراین شما باید بیش از حد بخورند. در یک کلام، به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی شما باید یک برنامه رژیم غذایی را و اصرار آن، آن را برای سلامتی شما مفید است.

اگر سوال دیگری در درمان بیماری خود، شما می توانید پیام را ترک و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی CKD، بیماری مزمن کلیه، بلغور جو دوسر ,
:: بازدید از این مطلب : 1329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: